"Starten" på min syhobby.


Våren 2010 gikk jeg til anskaffelse av en overlock maskin. Det var en Janome MyLock 644D. Jeg hadde da tenkt en stund på at jeg ønsket å begynne å sy klær. Få meg en kreativ hobby. Ta opp igjen det jeg for så mange år siden holdt på med. (Jeg sydde, allerede som barn, om klær og lagde nye når jeg ikke fikk akkurat det jeg hadde lyst på hjemmefra - mimre mimre!)

Fra før hadde jeg en vanlig symaskin av merket Husqvarna som jeg kjøpte da jeg flyttet hjemmefra, for en haug med år siden. Den ble flittig brukt (i perioder!) til diverse søm i forbindelse med hus og hjem, samt enklere gjøremål på klær (legge opp bukser osv.). Men nå ønsket jeg altså å få meg en maskin som var mye bedre å sy i elastiske stoffer med.

I fleece og velour (nederst på ermene).
Pyntet med smale blondebånd.















   
Skjerf med blondekant.
Løs krage med applikert stjerne.

Comments

Popular Posts