Vesker/nett, punger, nøkkebånd og smekker.

Nå er det dessverre lenge siden forrige innlegg her på bloggen. Beklager det!
Jeg har dog ikke vært lat men har fått sydd en god del siden sist. Har bare ikke rukket å blogge om det.

Jeg har produsert vesker/nett, sminkepunger, nøkkelbånd og noen smekker som jeg hadde med på salgsutstillingen til Varna Quiltelag på Kallum Søndre helgen 1.-2. juni. Fikk kun solgt 4 mindre arbeider, men det var morsomt å være med på salgsutstilling for først gang likevel.

Alle veskenettene og pungene er helforet og uten synlige sårkanter inni. 
Pungene er ca. 23 x 15 cm. store, og veskenettene er ca. 40 x 35 cm. store.

En jentesmekke og en guttesmekke.
En slik har jeg laget tidligere også, da med grønne hanker.
Denne har litt lengre hanker enn den andre.
Den er ca. 35 x 24 cm. stor og har 6 utvendige lommer.
Knall rosa veskenett med liten applikasjon på
(i samme stoff som fôret).

Matchende pung og nøkkelbånd med maskinbroderisøm på.
Fôret er det samme som i vesken
(lysegrønt med små blomster).








En i hvitt stoff med mellomgrå blomster på
 (stoff fra Ikea).
Kan også knytes så man får
kort hank dersom man ønsker det.


Mellomgrått stoff (fra Ikea)
og med lang hank. 
Kan knytes og brukes som
skulderveske med kort kank


























Matchende pung og nøkkelbånd
(pungen har nettopp fått ny eier).
Matchende pung til et nett som jeg har vist i et annet innlegg her på bloggen.
(Nøkkelbåndet ble solgt på utstillingen.)


Comments

Popular Posts