Kurs på Norsk Quiltefestival 2014.

Fredag 12/9 tok jeg meg en feriedag for å være med på et kurs med Camille Roskelly på Norsk Quiltefestival på Gardermoen (Clarion Hotel Oslo Airport). Jeg hadde meldt meg på et kurs hvor vi skulle lage Miniquilts :-) Vi fikk mønster til to miniquilts; Mini Spools og Mini Dwell.

 Her er alle kursdeltakernes Mini Spools hengt opp i kursrommet:




Og her er mitt resultat av Mini Spools (14" x 16"):
(Stoffene er hovedsaklig en charm pack (Honeysweet) fra Fig Tree & Co.)
Og dette er min Mini Dwell (12" x 15"):
(Samme stoffer som på Spools quilten over)
Disse to søte quiltene pryder nå syrommet mitt.

Et kjempemorsomt kurs med den nydelige Camille :-)

Camille Roskelly (til venstre) samme med en annen kursholder (husker dessverre ikke navnet...)

Jeg har kjøpt ytterligere to mønster til i disse MINI Quilts som jeg gleder meg til å lage :-)
Dessuten finnes et gratis mini mønster (med små søte paraplyer) på bloggen hennes (klikk på navnet hennes øverst i innlegget så kommer du til bloggen).

Comments

Popular Posts