Skjørt til gave

Min gode venninne fylte år i september og jeg ville gi henne et skreddersydd A-line skjørt i gave.


Hun valgte seg dette brokadeaktige stoffet i blått og sølv fra Rainbow Tekstil. 
Mønsteret har jeg laget etter Craftsy sitt online kurs: Design and Sew an A-line skirt.

Dette er første gang jeg tegner og syr et plagg til en annen enn meg selv.
Veldig morsomt å få det til.

  

Skjørtet passet perfekt og jubilanten ble fornøyd!
Så da er jeg også veldig fornøyd :-)

Dette blir november plagget i min 2015 syutfordring 
(jeg har vel ikke sagt at jeg måtte sy til meg selv....).

Det ble ikke noe plagg i oktober, men det går jo helt greit da jeg 
hadde to plagg både i mai og september. 

Jeg kan forøvrig røpe at jeg holder på med et selskapsskjørt som jeg vil ha ferdig i løpet av desember. Det lages i samme stoff som denne lille vesken jeg skrev om her.






Comments

Popular Posts