Carousel dress

Endelig fikk jeg sydd en kjole til min søte lille niese :-) Carousel dress fra Oliver + S 
Det var et godt mønster å sy etter, med gode instrukser.
Denne er laget i størrelse 12-18 mndr.


Kjolen er sydd i et lett denimstoff med litt stretch fra Stoff & Stil. Stoffet var en ganske så stor "rest" etter skjørtet jeg sydde til meg selv i september i fjor (se innlegget om den her).
Rutet bomullsstoff i halskanten.

Den lille barnekleshengeren er fra da jeg var liten :-)
(Jeg hadde nok denne på skolen siden mamma har skrevet navnet mitt tydelig på begge sider.)

Fine røde stikninger.


Første plagg i mai-måned :-)

Det var litt rart med så små og søte stoffdeler (i forhold til hva jeg er vant til å sy med). 
Men veldig morsomt å sy denne. Frister å lage mer til slike små mennesker!



Comments

Post a Comment

Popular Posts