Lottie Shirt

Christine Haynes kom nylig ut med dette mønsteret: Lottie Dress & Shirt

Jeg likte umiddelbart det jeg så og bestilte mønsteret i pdf-format. 
Så da var det bare å sette i gang med å printe ut, tape sammen og klippe ut mønsterdelene. 
Stoffet fant jeg på Lillestrøm Sysenter



Fargerike striper i lett "kreppet" bomullsstoff
(som faktisk ikke strykes etter vask - ingen ulempe det tenker jeg ;-).




Mønsteret inneholder tre erme-alternativer, tre lengde-alternativer, og med eller uten lommer. 
Her kan man altså lett mikse og matche slik man selv ønsker.

Jeg valgte å starte med den korte modellen med korte ermer og lommer.

Jeg liker denne toppen veldig godt og kommer helt sikkert til å lage flere :-)


Bildene er tatt i vakre Frognerparken her i Oslo.








Comments

Popular Posts