Toaster Sweater #1

Jeg sydde min første Toaster Sweater #1 fra Sew House Seven sist helg.
En herlig modell med brede kanter og høy hals.


Stoffet er en deilig varm rødorange isoli/sweatshirt fleece som jeg fant på Lillestrøm Sysenter. 
Tykk og god kvalitet (tror det er 60/40 bomull/polyester).

De hadde et utall flotte farger i dette stoffet og det spørs om ikke det blir en tilsvarende genser 
i helt annen farge etterhvert.



Stoffet egnet seg godt til genseren og spesielt denne halsen, som er ment at skal stå litt opp.


Lørdags kveld moro: god te, sjokolade og sying 😂
(skal sies at jeg var alene hjemme denne helgen)


Og en selfie i speilet som viser genseren på da!

Jeg ønsket en litt mer romslig type genser enn det modellen på mønsteret viste. 
Jeg gikk derfor for en størrelse større enn målene mine egentlig tilsa.

Den ble helt passe ut ifra hva jeg hadde lyst på denne gangen 👌


Toaster Sweater #1 er også veldig fin som mer ettersittende og "snuppete" modell som her på mønsteret, og jeg kunne godt tenke meg å prøve og sy en slik også.

Plagg nr. 3 i årets syutfordring 😊



Comments

Popular Posts