Gi-bort!

Bloggen min har nå rundet 5000 besøk og det feirer jeg med å lodde ut denne sommerlige vesken:
(mønster funnet på allpeoplequilt.com)


Vesken måler ca. 35 x 24 cm og har 6 utvendige lommer 
(mellom det blomstrede og det turkise stoffet, på hver side av hankene). 
Ellers er vesken helt enkel uten lukking eller innvendige lommer. 
Den er litt vatt mellom stoff-lagene for stabilitet. 


Vil du være med i trekningen så legg igjen et "ja takk" eller liknende i kommentarfeltet 
(her på bloggen eller på Facebook).

Jeg trekker vinneren mandag 29/6-15 :-)

Comments

  1. Jeg må si jeg ble imponert over dine syferdigheter som du viser i denne bloggen. Nydelig! Nå skal jeg gå inn og se på linken du legger ut hvor du finner mønster: )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk! Det var veldig hyggelig å høre :-)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts