Hollyburn Skirt

Enda et plagg etter mønster fra Sewaholic
Hollyburn Skirt, et mellomlangt skjørt med flott vidde.
Jeg laget modell A som er det lengste skjørtet med "minst vidde".


Stoffet ble kjøpt hos Moss Symaskinsenter. Det er et litt tungt, men mykt, stoff med stretch. 
Jeg liker både blomstermønsteret og fargene godt - veldig sommerlig!
Man kan lett variere med mange forskjellige farger på overdel til dette skjørtet.


 Mønsteret er nok beregnet til faste stoffer, men det gikk fint med dette også.




 Det er lommer og beltestropper på modellen jeg sydde. 

 



















Så da er juni-plagget mitt ferdig :-)
(jeg ligger fortsatt ett plagg i forkant i min egen syutfordring 
med å sy minst ett plagg pr. måned i år pga. jeg fikk ferdig to plagg i mai)

God sommer!









Comments

Popular Posts